Egy rokkant nyugdíjas totális kifosztása

– Otthonvédelemi postánkból –

Tisztelt szerkesztőség!

Bottyán Márton András vagyok. Egy 82%-ra lerokkantosított, E katagóriás mozgáskorlátozott.

Lerokkanásom előtt, 40 évet már ledolgoztam, tisztességgel becsülettel.

De a lényegre térek, a végrehajtók ellenőrizhetetlen hatalmáról és részükről, a törvények semmibe vételéről, szeretnék egy pár szót szólni.

Előzménynek annyit mondanék, nemrég árverezték el a szolnoki 3 szobás étkezős lakásomat.

Az árverezéssel csak annyi gondom volt, hogy előzetes értékbecslés csak papíron volt, valóságban az értékbecslő be sem tudott jutni a lakásba, mivel én Mosonszentmiklóson tartózkodtam, mert értesítés hiányában nem tudtam intézkedni a lakásba bejutásáról.

A lényeg; megvolt az árverezés, áron alul, hogy mért, az külön történet. Volt jó pár végrehajtás, aminek nagy részéért nem is szólok. Az új árverezési törvényt, egyértelmű hogy különböző kifogásokkal nem érvényesítették rám, így maradtam adós.

Csak mikor már 1 évvel később, kaptam az értesítőket a végrehajtótól és a NYufitól, különböző indokokkal, – kezdtem besokallni. Emailben megkérdeztem; ha 5 év múlva valamelyik végrehajtást kérőnek hiánya van a kasszában, akkor is érvényesítik a végrehajtást? Volt kb 1 hónap szünet, majd belépett egy új végrehajtó.

Míg el nem felejtem, a rokkant ellátásom 50%-át végrehajtsák/ letiltsák, hála azoknak akik ezt megszavazták.

Az új végrehajtót Udvary Sándornak hívják, győri illetőségű, úgy döntött, ő fittyet hány a magyar törvényekre.

Ugye írtam, a NYufi 50%-át levonja a rokkant ellátásomnak, no most ez a végrehajtó titokban minden figyelmeztetés nélkül, az OTP-vel szövetkezve levonják a maradék pénzemnek (67305 Ft.), az 50%-át.

Magyarul nem marad semmi pénzem, a rezsire sem elég. Jó, hogy az OTP-s hölgy rendes volt és nehezen (mert titkosított volt), de le tudta hívni, ki volt a végrehajtó, de hogy miért, azt már nem.

Szóval dióhéjban, ez az én kis történetem a végrehajtókkal. Még tudnék mesélni a lakás árverezését intéző végrehajtóról is.

Tisztelettel: Bottyán Márton András

***

Továbbra is várjuk a megkárosított olvasóink leveleit, hogy ezek nyilvánosságra kerülésével tudomására hozzuk a politikai döntéshozóknak; hogyan ‘szabadítják’ meg utolsó pénzüktől, utolsó kis vagyonkájuktól, otthonaiktól a szegény embereket, – a pénzéhes fosztogatók.

szabad.riport@gmail.com

Kérjük támogassa munkánkat! Ennek módjáról ITT olvashat >>

***

***

***

***

***

***

***

Megjegyzés: A lap alján megjelenő reklámok tőlünk függetlenek, s nem az oldal szerzőit, hanem a szerver tulajdonosait gyarapítják.

Admin névjegye

Az Igazság semmitől sem fél! - Csak attól, ha elhallgatják.
Kategória: OTTHONVÉDELEM | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólások - (Figyelem! A hozzászólások megjelenéséhez némi idő kell).