Betegellenes bicskanyitogató stílus, a Bajcsy kórház telefonos időpont egyeztetésén – A beteg költségén persze

…”Én még ilyen kelletlen, bunkó módon viselkedő papírmunkással nem is találkoztam az egészségügyben, pedig mostanában rengeteghez volt szerencsém.”

Tisztelt Szabad Riport!
250px-Bajcsy-korhazA Budapest X. kerületi Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézet röntgen/uh/mammográfia időpont egyeztetésre kijelölt kollégájával beszéltem telefonon. És, ahogyan ez beszélt velem, a legteljesebb mértékben felháborító.

Történt ugyanis, hogy a mai reggelen sikerült időpontot egyeztetnem a kardiológiai vizsgálatra, – valamint a mammográfiára is, – de az elég nehezen ment, – mert az irodista, eléggé mísz volt és nem túl segítő kész.  Egyszerűen megpróbált lerázni.

Amit nem is értek, hiszen neki az időpont egyeztetés a dolga, és ez nekik ráadásul bevételt is jelent. Folyton azon rugózott, hogy mondjam meg hol és mikor voltam legutóbb vizsgálaton.

Csak jelzem nem találta a rendszerben, hogy voltam már náluk. Mondtam neki; több helyen is voltam vizsgálaton, pl. náluk is, meg máshol is, – de ezek nagyon régen voltak, mivel azt utóbbi 6-7 évben biztosan nem voltam sehol vizsgálaton, – ezért nem is emlékszem sem időpontra, sem helyszínre.

Erre kijelentette; akkor ő nem tud adni időpontot.

Aztán ezen szépen jól összevitatkoztunk, mire félre tette a telefont mondván, hogy ő erre nem ér rá. Én meg mint a hülye halóztam össze-vissza. Legszívesebben nyakon vágtam volna.

Még azután is kekeckedett, mikor mondtam neki, hogy kőbányai lakos vagyok, és hogy van oda szóló beutalóm is.

A magyarázat az volt, hogy azért tette félre a telefont, mert annyira elfoglalt. Mindegy, belekötött az élő fába is. Mondtam neki, hogy tisztázzuk már, neki kellene időpont adni számomra, és nem nekem kell időpontokkal szolgálnom az számára! Erre rávágta, ha figyeltem volna tudnám, hogy ő nem kért időpontot de akkor jó, adjak én neki.

Mondtam, hogy én sem tudok, de nem is ez a dolgom, pláne, hogy nem is emlékszem rá, mikor és hol voltam legutóbb. Erre az volt a válasza; akkor nézzem meg! Mondtam; hol nézzem? Nincsenek nálam papírok. Amúgy meg ha figyelt volna akkor hallotta volna, hogy nem tudom hol mikor voltam legutóbb vizsgálaton, mert az már nagyon régen volt, ugyanis az ez elmúlt legalább 7 évben nem jártam se mammográfiai, se nőgyógyászati vizsgálaton.

Természetesen rám se hederített, hanem folyamatosan és páthuzamosan fújta a magáét, miközben próbáltam informálni.

Szóval kinyílt a bicska a zsebemben. Minek kérdez, ha nem kíváncsi a válaszra, és minek köti az ebet a karóhoz, amikor választ kapott?!

Nagy élmény volt, a beszélgetés, meg hogy félre tette a telefont. Természetesen az én költségemre ment az ő kis “szórakozása”. Mindegy most jól megmutatta nekem. Ja és amikor végre adott egy időpontot, s erre én azt mondtam; jó akkor megnézem, hogy nekem jó-e, – elkezdett sürgetni,  de amíg hisztizett és kioktatott bezzeg nem volt sürgős.

És milyen jó, hogy ennek ellenére megnéztem a naptáromat, mert kiderült, hogy pont a Rheumatológiára kapott időpont találta el, – erre kelletlenül adott egy másik időpontot. Mondtam; “pillanat azt is megnézem hogy jó-e”, erre persze megint sürgetni kezdett.

Én még ilyen kelletlen bunkó módon viselkedő papírmunkással nem is találkoztam az egészségügyben, pedig mostanában rengeteghez volt szerencsém.

Olvasónktól

A szerkesztőség megjegyzése: Ugyan vajon mi várhat a kedves betegre, – ha már az időpont egyeztetésnél ennyire megalázóan és minősíthetetlenül bánnak vele?

Szabad Riport

Reklámok

Admin névjegye

Az Igazság semmitől sem fél! - Csak attól, ha elhallgatják.
Galéria | Kategória: POSTÁNKBÓL | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Visszajelzés: A ‘sürgősségi ellátás’ csak a nevében az – A 10 és fél órás várakozás sem ritka | Szabad Riport

Hozzászólások lezárva