‘Veszélyesen zavarodott személyiség’

'Veszélyesen zavarodott személyiség' - Póka László Képviselői irodaház 2014.11.14 - MTI Fotó - Soós Lajos_

‘Veszélyesen zavarodott személyiség’ – Póka László, Képviselői irodaház, 2014.11.14 .

 …’A másik súlyos hibát a Póka László követte el, amikor a civilizált ember alapvető normáit hágta át, valójában teljesen eredménytelenül…’

“Nekünk a csaló bankárok az ellenség, nem válogatás nélkül mindenki!”

– Menyhért Péter nyílt levele Póka Lászlónak –

“Nyílt levél Póka Lászlónak, a SeVizahitelesek fóruma találkozóval kapcsolatban:

A Képviselői Irodaházban 2014. november 14. napján történt „akcióddal” kapcsolatban a következőkről tájékoztatlak:

Tisztességtelennek tartom, hogy te előre betervezett botrányt szerveztél, miközben minket „VENDÉGKÉNT” egy devizahiteles kerekasztal megbeszélésre hívtál. Én vendégként, és nem botrányokozóként készültem a részvételre, egy vendég pedig betartja a meghívója szabályait: póriasan fogalmazva: nem sz…runk az asztalra, ahol eszünk.

Ezzel az akcióddal megalázó, sértő helyzetbe hoztál, amit én tőled sem tűrök el, ugyanúgy, ahogy a Házelnöknél is a mellékelt levelemmel kikértem ezt magamnak.

Személyedet a továbbiakban kénytelen vagyok „veszélyesen zavarodottnak” tekinteni, mert kettős játékot folytatsz: állítólag a devizásokat véded, miközben ostoba nyafogással lebeszéltél több embert a büntetőügyhöz való bejelentkezésről. Sajnálom a családodat is, mert őket is becsaptad a döntéseddel.

Számomra te ugyanolyan kétkulacsossá váltál, mint dr Léhmann György, aki nem hisz a bankárok elleni győzelemben, de azért harcolni ellenük szeret.

Ne haragudj, de engem csak és kizárólag az eredmény motivál. Nem a sajtó és a TV szereplés.

A SeVizahiteles elnevezésű szervezetben én nem kívánok veled együttműködni, így abban a továbbiakban nem veszek részt. – Olvasd el a Házelnöknek írt panaszlevelemet is, amit nagymértékben a Te botrányokozásodnak köszönhetek.

Üdvözlettel: Menyus, a kisember.”

“Nekünk a csaló bankárok az ellenség, nem válogatás nélkül mindenki!”

Menyhért Péter további megjegyzése a Facebookon:

“Kedves barátaim! Felejtsétek már el ezt a nemlétező “összefogás” dumát!

Ebben az esetben két súlyos hiba található meg: az egyik a hatalom oldalán, ahol gyalázatos módon, a kollektív bűnösség elve alapján ártatlanokat ítéltek el, – lásd a házelnöknek írott levelem, – a másik súlyos hibát a Póka Laci követte el, amikor a civilizált ember alapvető normáit hágta át, valójában teljesen eredménytelenül.

Ő az előző kerekasztal előtt sem méltatta a többi résztvevőt arra, hogy előzetesen beszámoljon a terveiről. Ha akkor megteszi, lebeszéltem volna róla. Most is, neki csupán az volt a “buli”, hogy kirángattassa magukat arról a helyről, ahol a devizás áldozatok érdekében tárgyalhattunk volna.

Nekünk a csaló bankárok az ellenség, nem válogatás nélkül mindenki! Másfél éve magyarázom: nem lehet eredményes egy harc akkor, ha nem a bűnre és a bűnösre koncentrálunk, hanem mindenkit ellenséggé teszünk.

Ez a fellépés nem kemény, hanem ostoba. Tiltakozni és demonstrálni lehetett volna a ház előtt is – akár ugyanolyan oszlatás eredménnyel. Mi értelme volt ennek? Hogy ne tehessük be többet a lábunkat a képviselők irodaházába?

Nevezhető ez eredménynek? Szerintem nem. Ja, és miért nyílt a levél. A magyarázatom ismét egyszerű: mert nem csak kettőnket érint, hanem minden áldozatot.

Én pénteken készültem: egy olyan anyagot állítottam össze, és nyomtattam ki 30 példányban, amely a képviselők számára bizonyíthatta volna a forintosítás kapcsán elhangzott támogató álláspontok hazugságát, tévedését. Ez az anyag hétfő előtt már nem kerülhet a képviselők kezéhez, ami álláspontom szerint súlyos kárt okozhat minden érintettnek.

Menyus”

Forrás: Menyhért Péter baráti kör/Fb

Reklámok

Admin névjegye

Az Igazság semmitől sem fél! - Csak attól, ha elhallgatják.
Galéria | Kategória: OTTHONVÉDELEM | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.