Mit akar a bank?

Fosztogatók és dögevők

– A lakásod, az életed, a gyerekeid életét! –

Engem anno elneveztek Kurázsi Mamának… mert neki mertem menni a banknak a bíróságon és az ügyészségen 2011-ben.

Kérdezték tőlem; “Hogy van erre energiám?”

Hát csak úgy, hogy szeretném felnyitni az emberek szemét, – hogy az ÉVSZÁZAD CSALÁSÁÉRT még mindig fizetnek a banknak!

Sőt még vannak emberek akik erre bíztatják is őket! – …”Lássa a bank, hogy van benned hajlandóság a fizetésre!”

Kérdem én: Mit lásson a bank? Ő mire hajlandó? Megmondom mire: Arra, hogy elvegye a lakásod, házad, az életed és a gyerekeid életét!

Gondolom ezt már sokan érzik! És fogja is érezni előtt-utóbb mindenki mert erre megy ki a játék!

Ti sokan nagy bajban vagytok… az én hitelem minimális. Kizárólag azért harcolok, hogy aki felvett mondjuk 30 milliót, és most kér tőle a bank 52 milliót, – azon próbáljak segíteni.

Én nagyon sok mindenen túl vagyok. Mindennek utána jártam, megbizonyosodtam és rá kellett jönnöm, hogy bizony a banktól a közjegyzőig mindenki átvert! Hát így fizess ezek után a banknak.

Szalágyi Erzsébet – Szabad Riport/Fb

Admin névjegye

Az Igazság semmitől sem fél! - Csak attól, ha elhallgatják.
Galéria | Kategória: OTTHONVÉDELEM | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.