‘Ha nem harcol vele senki, fogjon fegyvert – és harcoljon egyedül!’

Lukasenko: “Az elnök az legyen mindvégig népével…”

Az ukrán RBK televízióban sugárzott interjújában Alekszander Lukasenko fehérorosz elnök, – ukrán kollégáját és barátját; Viktor Janukovicsot ostorozta.

A műsorban Alekszandr Grigorjevics Lukasenko azt mondta, hogy Janukovicsot mint barátját is elítéli, mert elnökként nem elnök módjára viselkedett.

“Tudják, én nem akarom hogy, mindenki azt gondolja; Lukasenko megváltozott. Tegnap barátkozott Janukoviccsal és ma már igy beszél. De én őt elitélem, annak ellenére, hogy barátom. Mert elnök így nem viselkedhet.

Ha nem harcol vele senki, fogjon fegyvert és harcoljon egyedül! Megölik?! – Mindannyian így járunk előbb-utóbb! De sem a barátaink, sem a család, sem a gyerekeink nem fognak szégyenkezni. Ez az én megközelitésem ez ügyben” -mondta Lukasenko. Majd így folytatta:

“Az elnök az legyen mindvégig népével, bármennyire is súlyos a helyzet.”

“Ha pedig holnap rád lőnek, megölnek, – ez a sorsod. Érti ugye? Ha úgy adódik, fel kell áldozni magunkat.

“Ezzel szemben ő, (Janukovics) hogyan cselekedett? – Ücsörgött a rezidenciáján, és élvezte a hatalmát. És amikor már nehézzé vált a helyzet, akkor elmenekült. Nem, én ezt nem tartom vállalhatónak” – mondta Belorusszia vezetője.

“De milyen elnök ő?” – tette fel kérdést Janukovicsot illetően végezetül Lukasenko. – “Az utolsó üzenetében kijelenti: “Elvtársak! Hölgyeim és Uraim! Élek és virulok! Én vagyok a főparancsnok! Ám a kérdés erre: És hol van a hadsereg?”

“Aztán, amikor a parlamentben ellene hangolódtak, – Janukovics mint elnök, az erőszaknak engedve (megijedve? – a szerk.) önmagától engedte át a jogköröket az ellenzéknek és elmenekült.” – mondta Lukasenko, Fehéroroszország – Belorusszia elnöke.

Bal-Rad

Admin névjegye

Az Igazság semmitől sem fél! - Csak attól, ha elhallgatják.
Kategória: HÍREK, KÜLFÖLD | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.