(2014/02/03) nap bejegyzései

Válasz a bankrobbantóknak – “Embertelenül nem küzdhetünk az emberért”

A galéria tartalmaz 4 fotót.

A VÉSZ elnökének nyílt válasza, a bankrobbantók nevében írt levélre: A megszólítással adós maradok ebben a levélben. Nem tudhatom ugyanis, hogy valóban Ti, a bankrobbantók írtátok-e a nekem küldött levelet, vagy nevetekben más írta, vagy olyanok írták, akiknek semmi közük … Bővebben…

Galéria
Hivatkozás | Posted on Szerző:

Az évszázad pénzügyi csalása a devizahitelezés – Újratöltve

A galéria tartalmaz 2 fotót.

…”A CHF alapú hitelek esetében a csalásnak – szerény véleményem szerint – egy különös minősített esete áll fenn, mert hatalmas tömegeket szedtek rá, jelentős összegekben, szervezetten, bűnszövetkezésben. A végső kár ezermilliárdokban mérhető, ami már veszélyezteti a nemzetgazdaságot is. Éppen ezért, végső … Bővebben…

Galéria

Deja Vu – Akcióztak a TEK-esek és a rendőrök Visegrádon: 11 embert előállítottak

A galéria tartalmaz 2 fotót.

A Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda lőfegyverrel, vagy lőszerrel való visszaélés gyanúja miatt folytat eljárást ismeretlen tettes ellen. Ezzel összefüggésben folytattak nyomozati cselekményeket szombaton és vasárnap Visegrádon és környékén. Tizenegy embert állítottak elő a szombati visegrádi rendőrségi akció során – … Bővebben…

Galéria

Én a halált választottam – Öngyilkos gyerekek, tinédzserek

A galéria tartalmaz 2 fotót.

“Először 1 évvel ezelőtt egy buli után jött rám, hogy teljesen kilátástalan az életem, megbuktam az iskolában is, elvesztettem a régi barátaimat. Sokszor sírtam, de ezt senki nem tudta. Úgy éreztem, ez nekem nem élet, csak szenvedés. Hazaérve bevettem 50 … Bővebben…

Galéria